Vorig weekend was het tijd voor mijn vrijgezellen feestje. Ik koos er voor om met 4 van m’n beste vriendinnen naar Palm Springs te vliegen en daar de boel op stelten te zetten. Hier een recap van dit fantastische weekend

bride to be
Palm Springs

Vrijdag

Op vrijdag vlogen we van Vancouver naar Palm Springs. Het is maar een vlucht van 3 uurtjes dus we dat was mooi meegenomen. Het was heerlijk om het vliegtuig uit te stappen en meteen in het warme weer te belanden. We gingen lekker ergens lunchen en shoppen en we vonden het grote Marlyn Monroe beeld op het museum plein. Vervolgens reden we wat door de straten van Palm Springs en spotten we zomaar een road runner! Zo gaaf om er een in het echt te zien. Om 6 uur haalden we een andere vriendin van het vliegveld en reden we naar onze AirBnB in Yucca Valley. We reden door de San Gorgonio Mountain pass waar wel 4000 wind molens staan. Het was echt een prachtig gezicht. We kwamen aan in onze prachtige airbnb tussen de yucca bomen met een prachtig uitzicht over de vallei met een hot tub en terras. We aten lekker samen en gingen slapen.

ontbijt in airbnb
uitzicht van onze airbnb

Zaterdag

Zaterdag ochtend dronken we koffie op het prachtige terras en aten we vervolgens een heerlijk ontbijtje. Om 10 uur zaten we in de auto naar Joshua Tree. In het stadje haalden we koffie en gingen we naar een locale markt en wat vintage winkeltjes. Vervolgens reden we door het prachtige Joshua Tree Nationale park. Wat een fantastische plek. De Mojave Desert is de enige plek ter wereld waar de Joshua Tree groeit.
Na een half uur rijden stopten we om een prachtige wandeling te maken door de rotsen en bomen.
Na deze wandeling reden we terug naar de airbnb waar we wat aten en ons klaar maakten voor een gezellig avondje op stap. We namen de taxi naar Pioneer town naar een bar genaamd Pappy and Harriets. Een ontzettend leuke western / cowboy stijl plek. We kwamen er een paar weken van te voren achter dat “de tallest man ons earth” hier speelde dus daar hadden we kaartjes voor gekocht. Het was echt een fantastische avond!

pappy and harriets
avondje uit

Zondag

Met een dikke kater werd ik wakker. Gelukkig stond er een chille dag op de planning. We relaxten de hele dag bij een zwembad in Palm Springs. Toen we terug kwamen bij de airbnb zijn de de hot tub ingestapt en avonds hebben we weer heerlijk gegeten en er een vroege avond van gemaakt.

Palm Springs

Maandag

We stonden vroeg op, ruimden de airbnb op, ontbeten en pakten onze spullen in. Het was tijd om te gaan. Onderweg naar het vliegveld stopten we bij de windmolens en de supermarkt. We kwamen om 1 uur op het vliegveld aan en wachten vervolgens op onze vlucht. Om 6 uur hoorden we, nadat de vlucht al 2 keer was uitgesteld, dat de vlucht compleet gecanceld was. We moesten dus nog een dag blijven. Dit was gelukkig geen straf. Een van de meiden was eerder op een andere vlucht gestapt dus met z’n 4en vonden we een hotel en ploften we meteen het zwembad in. Vervolgens vonden we ene leuk restaurant met een drag bingo en doken we om 11 uur ons bed in.

Dinsdag

We stonden vroeg op en gingen ergens lekker ontbijten. Daarna reden we naar de Botanische tuin en liepen daar rond alle prachtige cactussen. Om 12 uur was het weer tijd om naar het vliegveld te gaan. En gelukkig deze keer vertrok ons vliegtuig gewoon en kwamen we in de avond weer veilig thuis in Vancouver.

botanical garden

Ik heb echt de tijd van m’n leven gehad op dit fantastische bachelorette weekend! Zo bijzonder om mee te mogen maken.